LinkExchange

Menu Bar

Button

Ringan

who's.amung.us

Twitter Bird

Saturday, 14 January 2012

Good bye my lovely blog~!!


'good bye my lovely blog'
bukanlah bermaksud Lvna nak tinggalkan blog ni
buat selama-lamanya
maksud Lvna sebenarnya ialah
mungkin lepas ni Lvna jarang update blog Lvna
sebab Lvna akan berpindah sekolah dan tinggal kat asrama.

Lvna tak sangka 
permohanan Lvna untuk 
belajar di sekolah rancangan khas diterima
alhamdulillah
tetapi sekolah tu jauh dari rumah Lvna
jadi terpaksalah Lvna tinggal kat asrama
tapi Lvna tak kesah
yang penting Lvna mampu belajar dengan baik
sebab semenjak Lvna melangkah ke tingkatan 4 ni
minat Lvna dekat pelajaran
semakin nipis
mula-mula Lvna malas sangat nak pergi sekolah
pastu, Lvna malas nak buat kerja sekolah
Lvna rasa macam nak berhenti sekolah je
agak menyeksakan bila difikirkan balik.
Sebelum ni, Lvna tak lah rasa sampai seteruk ni.

Dan bila Lvna dapat tawaran pergi ke sekolah tu,
Lvna berfikir sejenak,
mungkin dengan persekitaran di sekolah baru tu,
dapat memberi semangat untuk Lvna belajar kembali
insya Allah
Lvna berharap sangat
kehendak untuk berhenti sekolah tu lenyap.

Sape-sape yang baca entri ni
Lvna harap korang dapat mendoakan kejayaan Lvna di masa hadapan.
Dunia dan Akhirat.
Semoga Allah memurahkan rezeki korang....
~Amin~



No comments:

Post a Comment

Komen lah ye...
Satu pun jadi...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@2011-2012 runanivle[dot]blogspot[dot]com