LinkExchange

Menu Bar

Button

Ringan

who's.amung.us

Twitter Bird

Monday 19 December 2011

Suami SMS ugut bunuh, culik anak


KUALA LUMPUR: Akibat ugutan bunuh dan culik oleh suami yang sudah lama menghilang, seorang kakitangan swasta dan anaknya berusia lima tahun hidup dalam ketakutan dan trauma dalam kejadian di Jalan Seri Sentosa, di sini.
Mangsa yang mahu dikenali sebagai Marie, 36, berkata, dia mengalami masalah rumah tangga dengan suaminya yang berusia 38 tahun kerana tidak mempunyai pekerjaan sejak tiga tahun lalu.

Menurutnya, selepas berlaku perselisihan faham, lelaki berkenaan meninggalkan isteri dan anak perempuan berusia lima tahun itu.


Malangnya, dua hari lalu, lelaki itu menghantar e-mel kepada wanita berkenaan dan mendakwa akan kembali tinggal bersama selepas menghilangkan diri selama ini.

Katanya, bukan itu saja, lelaki itu sudah mengumpul segala maklumat mengenai anaknya itu dan mengugut akan menculik anak tunggalnya jika dia tidak menuruti kemahuannya untuk tinggal bersama.


“Saya bertambah bimbang dengan keselamatan kami berdua selepas keluarga suami turut memberikan peringatan mengenai lelaki itu yang dipercayai berada di bawah pengaruh dadah, selain mencari tempat perlindungan daripada dijejaki along,” katanya kepada Harian Metro, di sini.


Beliau berkata, tidak cukup dengan itu, suaminya turut menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur lucah dan ugutan serta secara terang-terangan mengancam keselamatan mereka berdua.

Akibat risau dengan keselamatan diri dan anaknya, mangsa membuat laporan di Balai Polis Petaling untuk tindakan lanjut.



Sumber


No comments:

Post a Comment

Komen lah ye...
Satu pun jadi...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@2011-2012 runanivle[dot]blogspot[dot]com