LinkExchange

Menu Bar

Button

Ringan

who's.amung.us

Twitter Bird

Friday 24 June 2011

Lega rasa lepas bagitahu mak tentang keputusan ujian kali nie… Walaupun saya gagal satu subjek tapi mak tak marah, sebab saya cuma gagal PSV (bukannya masuk PMR pun)….Alhamdulillah….Dari kedudukan nombor 1 kelas kedua terbaik (Peperiksaan pertengah pertama) dan sekarang nie nombor 28/38 kelas pertama(sebab PSV lah)…walaupun kedudukan saya menurun tapi saya tak kisah sebab PMR tak pakai kedudukan pun….yang penting jumlah ‘A’ saya meningkat. Saya berdoa dan berharap saya boleh dapat 8A untuk PMR saya pada tahun ini. AMIN…..


No comments:

Post a Comment

Komen lah ye...
Satu pun jadi...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@2011-2012 runanivle[dot]blogspot[dot]com