LinkExchange

Menu Bar

Button

Ringan

who's.amung.us

Twitter Bird

Sunday 19 June 2011

Failed the exam for the first time

Hampir 3 tahun saya belajar dekat sekolah menengah, dan saya tak pernah sekali pun gagal dalam peperiksaan. Kalau setakat dapat gred D tuuu, biasa dah tapi tak gagal. Dan cerita mengenai kegagalan pertama saya. Buat pertama kalinya saya gagal dalam peperiksaan masa saya tingkatan 3 time Peperiksaan Semester Pertama, PSV pulak tu..... Nasib baiklah bukan subjek PMR. Reaksi pertama saya bila saya dapat tahu yang saya gagal, saya menangis untuk 2 masa PSV tu... Tapi jika difikirkan semula, buat apa saya menangis, memang kesalahan saya sendiri sebab saya tak hantar tugasan yang cikgu bagi. Jadi saya berhenti menangis. Pastu saya fikir cam mana nak bagitahu mak. Nak bagi tahu tak berani, kalau bagi tahu nanti dia marah. So, saya mengambil keputusan untuk tidak memberitahu nya.Biar mak tahu dari report card saya. Ok. Sampai di sini sahaja perkara yang saya kongsikan untuk kali ini~


No comments:

Post a Comment

Komen lah ye...
Satu pun jadi...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT@2011-2012 runanivle[dot]blogspot[dot]com